Nie daj sie, czyli jak komputer może cię wykończyć

Ocena: 0 (0 głosów)
Miliony ludzi na całym świecie cierpią na schorzenia spowodowane pracą przy komputerze. Większość z nich nie ma pojęcia o tym, że ich narzędzie pracy może im zaszkodzić. Co gorsza, kiedy to już nastąpi, nie zdają sobie sprawy z tego, że to właśnie komputer jest winowajcą NIE DAJ SIĘ! wyjaśnia grożące Ci niebezpieczeństwa i radzi, jak można ich uniknąć.

Dziesięć zagadnień, które zgłębisz czytając NIE DAJ SIĘ!

Cała prawda o promieniowaniu monitora! Jak dobrać meble, pasujące do Twojego ciała, jak i do pomieszczenia, w którym pracujesz? Czy przerwy w pracy są konieczne? Dlaczego kobiety w ciąży są bardziej narażone na niektóre "komputerowe" niebezpieczeństwa? Jak uniknąć schorzeń nadgarstków i innych, spowodowanych nieprawidłową pozycją przy pracy z komputerem? Jak ograniczyć zmęczenie oczu, dobierając optymalnie rodzaj oświetlenia? Dlaczego dzieci są bardziej podatne na szkodliwe działanie komputera - zarówno w aspekcie fizycznym, jak i psychologicznym? Proste ćwiczenia, które mogą ochronić Twoje zdrowie! Alternatywy dla klawiatury i myszy, które mogą, ale niekoniecznie muszą pomóc. Jak upewnić się co do słuszności diagnozy i sposobu leczenia?

Informacje dodatkowe o Nie daj sie, czyli jak komputer może cię wykończyć:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1996-08-07
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8386718374
Liczba stron: 120

więcej

Kup książkę Nie daj sie, czyli jak komputer może cię wykończyć

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Nie daj sie, czyli jak komputer może cię wykończyć - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy