Myśli o nowoczesnym biznesie

Ocena: 0 (0 głosów)
Autorami tej książki są dwie osoby. Teoretyk i praktyk. Profesor ekonomii i zarządzania, wykładowca europejskich i amerykańskich uczelni, autor bestsellerów wydawniczych (słynna Strategia sukcesu firmy), spotkał się z młodym, dynamicznie działającym biznesmenem, którego sukcesy sprawiły, że trafił na listę najbogatszych ludzi w Polsce. Przez dwa lata na przemian publikowali w "Rzeczpospolitej" krótkie teksty na temat biznesu. Stawiali w nich pytania podstawowe, poddawali krytyce obiegowe prawdy i przesądy. Ich wypowiedzi były żywo dyskutowane. Być może dlatego, że Krzysztof Obłój, który założył kapelusz „teoretyka”– jako doradca i członek rad nadzorczych wielkich firm – zna biznes również z codziennej praktyki, a Janusz Palikot – występujący jako „praktyk” – do biznesu trafił prosto z seminarium doktoranckiego, na którym przygotowywał pracę o filozofii Husserla… Ich spotkanie na łamach "Rzeczpospolitej" przyniosło kilkadziesiąt tekstów składających się na Myśli o nowoczesnym biznesie. Odwołaj zebranie zarządu i przeczytaj tę książkę. Nie uczy ona, jak „robić biznes” – lecz jak myśleć o biznesie, by osiągać sukcesy.

Informacje dodatkowe o Myśli o nowoczesnym biznesie:

Wydawnictwo: słowo/obraz terytoria
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7453-680-2
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Myśli o nowoczesnym biznesie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Myśli o nowoczesnym biznesie - opinie o książce

Inne książki autora
Pop-polityka
Janusz Palikot0
Okładka ksiązki - Pop-polityka

W swojej najnowszej książce poseł Platformy Obywatelskiej zadaje sobie wszystkie niewygodne pytania i odpowiada na nie z szczerością, która – jak...

Piwo i dobre jedzenie
Janusz Palikot0
Okładka ksiązki - Piwo i dobre jedzenie

My, dzisiejsi Polacy, jesteśmy ludźmi szczęśliwymi, bo żyjemy w czasach, w których nie tylko warto żyć, ale warto też dobrze jeść i pić dobre piwo...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy