Autorami tej książki są dwie osoby. Teoretyk i praktyk. Profesor ekonomii i zarządzania, wykładowca europejskich i amerykańskich uczelni, autor bestsellerów wydawniczych (słynna Strategia sukcesu firmy), spotkał się z młodym, dynamicznie działającym biznesmenem, którego sukcesy sprawiły, że trafił na listę najbogatszych ludzi w Polsce. Przez dwa lata na przemian publikowali w "Rzeczpospolitej" krótkie teksty na temat biznesu. Stawiali w nich pytania podstawowe, poddawali krytyce obiegowe prawdy i przesądy. Ich wypowiedzi były żywo dyskutowane. Być może dlatego, że Krzysztof Obłój, który założył kapelusz teoretyka jako doradca i członek rad nadzorczych wielkich firm zna biznes również z codziennej praktyki, a Janusz Palikot występujący jako praktyk do biznesu trafił prosto z seminarium doktoranckiego, na którym przygotowywał pracę o filozofii Husserla
Ich spotkanie na łamach "Rzeczpospolitej" przyniosło kilkadziesiąt tekstów składających się na Myśli o nowoczesnym biznesie. Odwołaj zebranie zarządu i przeczytaj tę książkę. Nie uczy ona, jak robić biznes lecz jak myśleć o biznesie, by osiągać sukcesy.
Informacje dodatkowe o Myśli o nowoczesnym biznesie:
Wydawnictwo: słowo/obraz terytoria
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-7453-680-2
Liczba stron: 0
Sprawdzam ceny dla ciebie ...