Moja marka

Ocena: 4 (1 głosów)

Co sprawia, że marka wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach udane strategie marketingowe, jak i błędy korporacyjne. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald's, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.

Informacje dodatkowe o Moja marka :

Wydawnictwo: OLE
Data wydania: 2014-09-10
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788328010673
Liczba stron: 320

więcej

Kup książkę Moja marka

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Moja marka - opinie o książce

Garść wiedzy ale bez wielkiego WOW. Podstawową regułą jest fakt iż nie ma jednolitej reguły ;)

Link do opinii
Reklamy