Co sprawia, że marka wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach udane strategie marketingowe, jak i błędy korporacyjne. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald's, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.
Wydawnictwo: OLE
Data wydania: 2014-09-10
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 320
Przeczytane:2018-07-18, Ocena: 4, Przeczytałam, Wyzwanie - wybrana przez siebie liczba książek w 2018 roku, 52 książki 2018, Książki XXI wieku,
Garść wiedzy ale bez wielkiego WOW. Podstawową regułą jest fakt iż nie ma jednolitej reguły ;)