Metodologia badań psychologicznych

Ocena: 3 (1 głosów)
Inne wydania:
Jedyny na polskim rynku podstawowy podręcznik metodologii badań psychologicznych. Omawia strukturę procesu badawczego, dobór prób, modele eksperymentalne i inne ważne elementy metodologii. Osobny rozdział poświęcony jest założeniom teoretycznym testów psychologicznych. Książka przeznaczona jest dla studentów psychologii i pracowników naukowych. Wobec braku odpowiednich podręczników skorzystają z niej także studenci i pracownicy naukowi innych dziedzin humanistycznych, przede wszystkim socjologii i pedagogiki.

Informacje dodatkowe o Metodologia badań psychologicznych:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Psychologia
ISBN: 8301121173
Liczba stron: 680

więcej

Kup książkę Metodologia badań psychologicznych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Metodologia badań psychologicznych - opinie o książce

Avatar użytkownika - Justine943
Justine943
Przeczytane:2017-02-12, Ocena: 3, Przeczytałam, Wyzwanie 20 książek w 2017 r.,
Podręcznik napisany bardzo trudnym, technicznym językiem, niezrozumiałym dla studentów kierunku humanistycznego. W tekście zawarto liczne odniesienia do pojęć statystycznych, matematycznych, które nie muszą być znane odbiorcy. Język bardzo suchy. Lektura podręcznika może zniechęcić wielu czytelników do zawartych w nim kwestii, a szkoda, bo książka porusza bardzo istotne w pracy psychologa-badacza zagadnienia. Polecam osobom wytrwałym, koniecznie po podstawowym kursie statystyki.
Link do opinii
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy