Media w służbie osoby. Etyka społecznego komunikowania

Ocena: 0 (0 głosów)
Konieczność respektowania zasad moralnych w posługiwaniu się środkami społecznego przekazu jest powszechnie uznawana. Natomiast wiele kontrowersji wzbudza ustalanie ich treści. Autor książki próbował ukazać, że zasady moralne, które należy respektować w posługiwaniu się środkami masowego przekazu, odnajdujemy w relacji osoby do mediów. Celem tych ostatnich, jak i samego komunikowania w ogóle, jest służenie rozwojowi osoby i jedności między ludźmi. Tak więc nawet tak fundamentalne zasady jak prawda i wolność odnajdują swe konkretyzacje poprzez odniesienie do celu komunikowania. Ten ostatni jest zasadniczym kryterium etycznej oceny wszelkich form rozpowszechniania i odbioru informacji, w tym także za pośrednictwem najnowszych technologii, a więc np. Internetu.

Informacje dodatkowe o Media w służbie osoby. Etyka społecznego komunikowania:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 83-7322-250-2
Liczba stron: 200

więcej

Kup książkę Media w służbie osoby. Etyka społecznego komunikowania

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Media w służbie osoby. Etyka społecznego komunikowania - opinie o książce

Reklamy