\r\nWznowienie najnowszego polskiego wydania MARKETINGU \r\nPhilipa Kotlera. To jedenaste wydanie książki określanej powszechnie jako „biblia marketingu”, rozszerzone\r\ni wzbogacone o nowe badania i analizy.\r\n\r\nPhilip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój \r\ni popularyzację tej dziedziny trudno przecenić. Jest profesorem Wydziału Marketingu Międzynarodowego Kellogg School of Management, jednej z najlepszych uczelni ekonomicznych świata. Opublikował ponad sto artykułów naukowych i wiele książek, które znane są również polskiemu czytelnikowi. Jest laureatem prestiżowych nagród z zakresu ekonomii.\r\nSwoistym fenomenem, podobnie jak sam Philip Kotler, jest również Marketing, jego fundamentalne dzieło. Ta biblia wszystkich menedżerów ukazuje się nieprzerwanie od 1967 roku i – co jeszcze bardziej frapujące – w dalszym ciągu wzbudza emocje, jest dyskutowana, cytowana, aktualna i żywa. Mimo że to książka klasyczna, wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i odkrywczością. \r\n\r\n„Kolejne, jedenaste wydanie Marketingu Philipa Kotlera zawiera całościowe spojrzenie na rolę myślenia marketingowego w przedsiębiorstwie, które działa w szybko zmieniającym się otoczeniu. Do podręcznika włączone zostały obszerne rozważania na temat skuteczności wykorzystania Internetu i zmian, jakie wywołuje on \r\nw zachowaniach nabywców oraz funkcjonowaniu kanałów dystrybucji. \r\nAutor prezentuje zmiany w strukturze instrumentów komunikowania się, omawiając ciekawe przykłady zastosowania rozgłosu (buzz), public relations oraz marketingu bezpośredniego. Wykorzystanie doświadczeń i osiągnięć wielu firm amerykańskich, także globalnych, może przyspieszyć proces wprowadzania zmian w zarządzaniu marketingowym \r\nw przedsiębiorstwach europejskich, w tym również polskich.\r\nJedenaste wydanie Marketingu Philipa Kotlera, wzbogacone nowymi, interesującymi treściami, warto nie tylko przeczytać, lecz także posiadać \r\nw podręcznej bibliotece”.\r\n Prof. dr hab. Henryk Mruk\r\n
Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: 2010-05-21
Kategoria: Edukacyjne
ISBN:
Liczba stron: 784
To jedenaste wydanie książki określanej powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Philip Kotler...
To jedenaste wydanie książki określanej powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Philip Kotler...
Przeczytane:2010-01-25,