Marketing

Ocena: 6 (1 głosów)
Inne wydania:

\r\nWznowienie najnowszego polskiego wydania MARKETINGU \r\nPhilipa Kotlera. To jedenaste wydanie książki określanej powszechnie jako „biblia marketingu”, rozszerzone\r\ni wzbogacone o nowe badania i analizy.\r\n\r\nPhilip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój \r\ni popularyzację tej dziedziny trudno przecenić. Jest profesorem Wydziału Marketingu Międzynarodowego Kellogg School of Management, jednej z najlepszych uczelni ekonomicznych świata. Opublikował ponad sto artykułów naukowych i wiele książek, które znane są również polskiemu czytelnikowi. Jest laureatem prestiżowych nagród z zakresu ekonomii.\r\nSwoistym fenomenem, podobnie jak sam Philip Kotler, jest również Marketing, jego fundamentalne dzieło. Ta biblia wszystkich menedżerów ukazuje się nieprzerwanie od 1967 roku i – co jeszcze bardziej frapujące – w dalszym ciągu wzbudza emocje, jest dyskutowana, cytowana, aktualna i żywa. Mimo że to książka klasyczna, wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i odkrywczością. \r\n\r\n„Kolejne, jedenaste wydanie Marketingu Philipa Kotlera zawiera całościowe spojrzenie na rolę myślenia marketingowego w przedsiębiorstwie, które działa w szybko zmieniającym się otoczeniu. Do podręcznika włączone zostały obszerne rozważania na temat skuteczności wykorzystania Internetu i zmian, jakie wywołuje on \r\nw zachowaniach nabywców oraz funkcjonowaniu kanałów dystrybucji. \r\nAutor prezentuje zmiany w strukturze instrumentów komunikowania się, omawiając ciekawe przykłady zastosowania rozgłosu (buzz), public relations oraz marketingu bezpośredniego. Wykorzystanie doświadczeń i osiągnięć wielu firm amerykańskich, także globalnych, może przyspieszyć proces wprowadzania zmian w zarządzaniu marketingowym \r\nw przedsiębiorstwach europejskich, w tym również polskich.\r\nJedenaste wydanie Marketingu Philipa Kotlera, wzbogacone nowymi, interesującymi treściami, warto nie tylko przeczytać, lecz także posiadać \r\nw podręcznej bibliotece”.\r\n Prof. dr hab. Henryk Mruk\r\n

Informacje dodatkowe o Marketing:

Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: 2010-05-21
Kategoria: Edukacyjne
ISBN: 978-83-7301-532-6
Liczba stron: 784

Tagi: bóg

więcej

Kup książkę Marketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing - opinie o książce

Avatar użytkownika - Wiolka
Wiolka
Przeczytane:2010-01-25,
Nie ma na świecie menadżera który by nie znał tej książki. Kotler jako twórca tej "biblii" przekazuje wiedzę w sposób łatwy i przyjemny. Sprawiający iż czytelnik zajmuje się nie nauką lecz rozwijaniem własnych zainteresowań. Nudna teoria zamienia się w interesującą lekturę a wiele praktycznych przykładów ma nieodzowne odbicie w realnym świecie. Pozycja jest ciągle aktualizowana co sprawia że pobudza wszystkie zakamarki ciągle rozwijającego się marketingu. Powiedzmy sobie szczerze jeśli masz coś wspólnego z zarządzaniem - zrobisz błąd nie czytając jej. Natomiast gdy raz już ją przeczytasz będziesz wracać do niektórych rozdziałów setki razy. Myślę że niejednokrotnie Kotler ułatwi Ci życie i unikniesz wielu błędów, które można by było popełnić.
Link do opinii
Inne książki autora
Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach
Philip Kotler0
Okładka ksiązki - Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach

Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu * Poznaj najlepsze strategie budowania rentownych firm * Opracuj kampanię marketingową...

Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Philip Kotler0
Okładka ksiązki - Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy