\r\nWznowienie najnowszego polskiego wydania MARKETINGU \r\nPhilipa Kotlera. To jedenaste wydanie książki określanej powszechnie jako „biblia marketingu”, rozszerzone\r\ni wzbogacone o nowe badania i analizy.\r\n\r\nPhilip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój \r\ni popularyzację tej dziedziny trudno przecenić. Jest profesorem Wydziału Marketingu Międzynarodowego Kellogg School of Management, jednej z najlepszych uczelni ekonomicznych świata. Opublikował ponad sto artykułów naukowych i wiele książek, które znane są również polskiemu czytelnikowi. Jest laureatem prestiżowych nagród z zakresu ekonomii.\r\nSwoistym fenomenem, podobnie jak sam Philip Kotler, jest również Marketing, jego fundamentalne dzieło. Ta biblia wszystkich menedżerów ukazuje się nieprzerwanie od 1967 roku i – co jeszcze bardziej frapujące – w dalszym ciągu wzbudza emocje, jest dyskutowana, cytowana, aktualna i żywa. Mimo że to książka klasyczna, wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i odkrywczością. \r\n\r\n„Kolejne, jedenaste wydanie Marketingu Philipa Kotlera zawiera całościowe spojrzenie na rolę myślenia marketingowego w przedsiębiorstwie, które działa w szybko zmieniającym się otoczeniu. Do podręcznika włączone zostały obszerne rozważania na temat skuteczności wykorzystania Internetu i zmian, jakie wywołuje on \r\nw zachowaniach nabywców oraz funkcjonowaniu kanałów dystrybucji. \r\nAutor prezentuje zmiany w strukturze instrumentów komunikowania się, omawiając ciekawe przykłady zastosowania rozgłosu (buzz), public relations oraz marketingu bezpośredniego. Wykorzystanie doświadczeń i osiągnięć wielu firm amerykańskich, także globalnych, może przyspieszyć proces wprowadzania zmian w zarządzaniu marketingowym \r\nw przedsiębiorstwach europejskich, w tym również polskich.\r\nJedenaste wydanie Marketingu Philipa Kotlera, wzbogacone nowymi, interesującymi treściami, warto nie tylko przeczytać, lecz także posiadać \r\nw podręcznej bibliotece”.\r\n Prof. dr hab. Henryk Mruk\r\n
Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: 2010-05-21
Kategoria: Edukacyjne
ISBN:
Liczba stron: 784
Świat zmienia się coraz szybciej i marketingowcy nieustannie muszą dostosowywać się do dynamicznie zmieniającej się sytuacji. Dlatego są wprost zmuszeni by aktualizować swoją wiedzę. Tylko dzięki temu mogą znaleźć klucz do sukcesu. W tym pomóc może właśnie ta książka... To zaktualizowany i wszechstronny podręcznik, który uwzględnia otaczającą nas rzeczywistość. To must have każdego, kto pragnie posiadać aktualną wiedzę z zakresu zarządzaniem marketingu.
Trafiła do mnie zupełnie przypadkiem... Nie dopytywałam się o nią wcześniej, ale skoro już znalazła się na mojej półce to postanowiłam się z nią zapoznać... I w sumie nie żałuję, bo sporo można się z niej nauczyć. W moim przekonaniu powinny szczególnie sięgnąć po nią osoby, które na co dzień zajmują się marketingiem i wszystkimi jego aspektami, bo to nie tylko przypomnienie niektórych zagadnień, ale także aktualizacja wiedzy. Wszak świat szybko do przodu, więcej co chwilę zmienia się wiele czynników wpływających na skuteczną promocję. Prawda? Owszem Marketing to książka obszerna, ale za to pełna ważnych informacji. Przy czym warto zaznaczyć, że wszystkie zagadnienia zostały opisane w sposób przejrzysty i zrozumiały. Nudzić się przy niej nie da... Dodatkowo autorzy pokusili się o przykłady stosowania chwytów marketingowych przez kilka firm. Marketing to książka, która powinna zaleźć się na półce każdego, kto pragnie rozwijać swoją firmę tak by ta przynosiła korzyści. Tak. Niektórym osobom ta książka powinna pomóc zrozumieć mechanizmy rządzące tym światem a przy tym nie zmarnować ciekawej inicjatywy.
Już wiem czemu ta książka zwana jest biblią marketingu. Muszę przyznać że zaskoczył mnie jej rozmiar, bo bliżej jej do encyklopedii niż podręcznika, na szczęście jest napisana w tak przejrzysty i przystępny sposób, że czyta ją się błyskawicznie. Wszystko co najważniejsze znajdziemy w ramkach i wykresach, na dodatek mamy podsumowanie każdego rozdziału oraz przykłady marketingu prowadzonego w różnych znanych nam firmach.
Tak naprawdę w książce tej znajdziemy wszystko co jest nam potrzebne by zrozumieć czym kierować się rozwijając swoją formę, w jaki sposób nią kierować, jakie działania mogą nam przynieść korzyści a jakie być dla nas niezbyt dobre.
"Marketing" Kotlera, Kellera i Cherneva to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto pragnie zrozumieć współczesne mechanizmy rynkowe i skutecznie zarządzać działaniami marketingowymi w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane...
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić...
Przeczytane:2010-01-25,