Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzyli Keller i Chernev, od blisko 60 lat jest biblią menedżerów. Podstawą tego wydania jest szesnasta edycja amerykańska z roku 2022.
Postępująca globalizacja, coraz większa rola społecznej odpowiedzialności biznesu, postępy w technologii, handlu elektronicznym i komunikacji cyfrowej, coraz większy wpływ mediów społecznościowych i powszechne zastosowanie analityki danych, automatyzacji marketingu i sztucznej inteligencji zmieniły zasady gry w wielu branżach i otworzyły drzwi nowym modelom biznesu. W odpowiedzi na te zmiany niniejsze wydanie Marketingu gruntownie przeprojektowano, aby dać menedżerom narzędzia niezbędne do odnoszenia sukcesów w nowym otoczeniu rynkowym.
Nadrzędnym celem zmian, jakich dokonano na potrzeby tego wydania Marketingu, było stworzenie kompleksowego, aktualnego i angażującego podręcznika do marketingu, który opisuje i tłumaczy następujące funkcje, które składają się na nowoczesne zarządzanie marketingowe w XXI w.: tworzenie strategicznego planu marketingowego; rozumienie rynku i pozyskiwanie analiz rynkowych; tworzenie zwycięskich strategii marketingowych; projektowanie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla rynku; zarządzanie rozwojem w sposób społecznie odpowiedzialny.
Jak zawsze Marketing wyróżniają umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia, a do tego diagramy, tabele i wykresy, które doskonale uzupełniają omawiane treści.
Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: 2025-01-28
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 672
Tytuł oryginału: Marketing Management 16th edition
Świat zmienia się coraz szybciej i marketingowcy nieustannie muszą dostosowywać się do dynamicznie zmieniającej się sytuacji. Dlatego są wprost zmuszeni by aktualizować swoją wiedzę. Tylko dzięki temu mogą znaleźć klucz do sukcesu. W tym pomóc może właśnie ta książka... To zaktualizowany i wszechstronny podręcznik, który uwzględnia otaczającą nas rzeczywistość. To must have każdego, kto pragnie posiadać aktualną wiedzę z zakresu zarządzaniem marketingu.
Trafiła do mnie zupełnie przypadkiem... Nie dopytywałam się o nią wcześniej, ale skoro już znalazła się na mojej półce to postanowiłam się z nią zapoznać... I w sumie nie żałuję, bo sporo można się z niej nauczyć. W moim przekonaniu powinny szczególnie sięgnąć po nią osoby, które na co dzień zajmują się marketingiem i wszystkimi jego aspektami, bo to nie tylko przypomnienie niektórych zagadnień, ale także aktualizacja wiedzy. Wszak świat szybko do przodu, więcej co chwilę zmienia się wiele czynników wpływających na skuteczną promocję. Prawda? Owszem Marketing to książka obszerna, ale za to pełna ważnych informacji. Przy czym warto zaznaczyć, że wszystkie zagadnienia zostały opisane w sposób przejrzysty i zrozumiały. Nudzić się przy niej nie da... Dodatkowo autorzy pokusili się o przykłady stosowania chwytów marketingowych przez kilka firm. Marketing to książka, która powinna zaleźć się na półce każdego, kto pragnie rozwijać swoją firmę tak by ta przynosiła korzyści. Tak. Niektórym osobom ta książka powinna pomóc zrozumieć mechanizmy rządzące tym światem a przy tym nie zmarnować ciekawej inicjatywy.
Już wiem czemu ta książka zwana jest biblią marketingu. Muszę przyznać że zaskoczył mnie jej rozmiar, bo bliżej jej do encyklopedii niż podręcznika, na szczęście jest napisana w tak przejrzysty i przystępny sposób, że czyta ją się błyskawicznie. Wszystko co najważniejsze znajdziemy w ramkach i wykresach, na dodatek mamy podsumowanie każdego rozdziału oraz przykłady marketingu prowadzonego w różnych znanych nam firmach.
Tak naprawdę w książce tej znajdziemy wszystko co jest nam potrzebne by zrozumieć czym kierować się rozwijając swoją formę, w jaki sposób nią kierować, jakie działania mogą nam przynieść korzyści a jakie być dla nas niezbyt dobre.
"Marketing" Kotlera, Kellera i Cherneva to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto pragnie zrozumieć współczesne mechanizmy rynkowe i skutecznie zarządzać działaniami marketingowymi w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane...
To jedenaste wydanie książki określanej powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Philip Kotler...
Przeczytane:2010-01-25,