Marketing

Ocena: 6 (1 głosów)
Inne wydania:
To jedenaste wydanie książki określanej powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację tej dziedziny trudno przecenić. Jest profesorem Wydziału Marketingu Międzynarodowego Kellogg School of Management, jednej z najlepszych uczelni ekonomicznych świata. Opublikował ponad sto artykułów naukowych i wiele książek, które znane są również polskiemu czytelnikowi. Jest laureatem prestiżowych nagród z zakresu ekonomii. Swoistym fenomenem, podobnie jak sam Philip Kotler, jest również Marketing, jego fundamentalne dzieło. Ta biblia wszystkich menedżerów ukazuje się nieprzerwanie od 1967 roku i – co jeszcze bardziej frapujące – w dalszym ciągu wzbudza emocje, jest dyskutowana, cytowana, aktualna i żywa. Mimo że to książka klasyczna, wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i odkrywczością.

Informacje dodatkowe o Marketing:

Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7301-532-9
Liczba stron: 754

więcej

Kup książkę Marketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing - opinie o książce

Avatar użytkownika - Wiolka
Wiolka
Ocena: 6, Czytam,
Nie ma na świecie menadżera który by nie znał tej książki. Kotler jako twórca tej "biblii" przekazuje wiedzę w sposób łatwy i przyjemny. Sprawiający iż czytelnik zajmuje się nie nauką lecz rozwijaniem własnych zainteresowań. Nudna teoria zamienia się w interesującą lekturę a wiele praktycznych przykładów ma nieodzowne odbicie w realnym świecie. Pozycja jest ciągle aktualizowana co sprawia że pobudza wszystkie zakamarki ciągle rozwijającego się marketingu. Powiedzmy sobie szczerze jeśli masz coś wspólnego z zarządzaniem - zrobisz błąd nie czytając jej. Natomiast gdy raz już ją przeczytasz będziesz wracać do niektórych rozdziałów setki razy. Myślę że niejednokrotnie Kotler ułatwi Ci życie i unikniesz wielu błędów, które można by było popełnić.
Link do opinii
Inne książki autora
Moje przygody z marketingiem
Philip Kotler0
Okładka ksiązki - Moje przygody z marketingiem

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić...

Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach
Philip Kotler0
Okładka ksiązki - Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach

Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu * Poznaj najlepsze strategie budowania rentownych firm * Opracuj kampanię marketingową...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy