To jedenaste wydanie książki określanej powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację tej dziedziny trudno przecenić. Jest profesorem Wydziału Marketingu Międzynarodowego Kellogg School of Management, jednej z najlepszych uczelni ekonomicznych świata. Opublikował ponad sto artykułów naukowych i wiele książek, które znane są również polskiemu czytelnikowi. Jest laureatem prestiżowych nagród z zakresu ekonomii. Swoistym fenomenem, podobnie jak sam Philip Kotler, jest również Marketing, jego fundamentalne dzieło. Ta biblia wszystkich menedżerów ukazuje się nieprzerwanie od 1967 roku i co jeszcze bardziej frapujące w dalszym ciągu wzbudza emocje, jest dyskutowana, cytowana, aktualna i żywa. Mimo że to książka klasyczna, wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i odkrywczością.
Informacje dodatkowe o Marketing:
Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-7301-532-9
Liczba stron: 754
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Ocena: 6, Czytam,