W książce przedstawiono działania marketingowe nastawione na pozyskiwanie klientów w obszarach dynamicznie rozwijających się funkcji fnansowych (kredytowych) zarówno w instytucjach fnansowych, jak i w podmiotach tradycyjnie nienależących do branży fnansowej. Autor zdefniował i przybliżył pojęcie enklaw fnansowych, opisał strategie produktów i cen stosowanych przez te podmioty. Punktem wyjścia do rozważań jest teza, że cena pieniądza oferowana klientom w enklawach finansowych jest znacznie niższa od średnich cen rynkowych, a nawet zerowa. Autor, analizując przypadki konkretnych enklaw kas mieszkaniowych, oferty zintegrowanej SKOK, kredytu C2C na platformie internetowej itp., odpowiada na istotne pytania jak możliwe jest funkcjonowanie tego typu enklaw, na czym polega istota stosowanego przez nie marketingu oraz kto je finansuje? Praca opiera się na solidnych podstawach analizy studiów przypadków, danych statystycznych, kwerend literaturowych oraz badań własnych i obcych.
Informacje dodatkowe o Marketing w enklawach finansowych:
Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
9788372517753
Liczba stron: 190
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,