Marketing polityczny w teorii i praktyce

Ocena: 0 (0 głosów)
Prezentowana książka zawiera dziewięć artykułów na temat kluczowych zagadnień z obszaru \"marketingowej\" teorii i praktyki politycznej. Scharakteryzowano w nich działania polityczne, kampanie wyborcze, public relations, promocję i reklamę polityczną, metody i diagnostyki rynku politycznego, role wyborców, strategie partii politycznych oraz lobbing. Czytelnicy znajdą tu również praktyczne wskazówki dotyczące projektowania reklamowych kampanii politycznych i planowania strategicznego w polityce.

Informacje dodatkowe o Marketing polityczny w teorii i praktyce:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-229-2179-9
Liczba stron: 224

więcej

Kup książkę Marketing polityczny w teorii i praktyce

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklamy