Market Research in Practice

Ocena: 0 (0 głosów)
This practical guide to the basics of market research takes a clear, concise step-by-step approach. It describes and explains the various tools and techniques available to market researchers. Comparative examples and real-life international case studies help make the basics of market research straightforward and accessible. Market Research in Practice assumes no previous knowledge of the subject and offers guidance for the reader who is either studying or completely new to market research.The book also outlines data protection legislation and details the professional ethics incorporated in the MRS Code of Conduct.the role of market research market research design desk research focus groups and in-depth interviews sampling questionnaire design interviewing self-completion questionnaires and e-surveys data analysis report findings.

Informacje dodatkowe o Market Research in Practice:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7494-4180-7
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Market Research in Practice

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Market Research in Practice - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy