Managing Visitor Attractions

Ocena: 0 (0 głosów)
'Managing Visitor Attractions' is a unique text that provides a cutting edge insight into the issues, principles and practices of visitor attractions today and into the future.Divided into five parts, the book tackles the following topics:*the role and nature of visitor attractions*the development of visitor attraction provision*the management of visitor attractions*the marketing of visitor attractions*future issues and trendsWith contributions from around the world, the book is illustrated with up-to-date, international case studies from the UK, USA, Singapore, Australia, New Zealand, China, Denmark and Canada. It is an essential text for undergraduate and postgraduate students of visitor attraction management, written by subject specialists with a wealth of experience in this field.Provides a cutting insight into the issues, principles and practices of visitor attractionsWell-renowned contributors with a wealth of experience in the fieldUp-to-date international case studies from the UK, USA, Singapore, Australia, New Zealand, Greece and Canada

Informacje dodatkowe o Managing Visitor Attractions:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7506-5381-7
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Managing Visitor Attractions

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Managing Visitor Attractions - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy