Managing Visitor Attractions

Ocena: 0 (0 głosów)
'Managing Visitor Attractions' is a unique text that provides a cutting edge insight into the issues, principles and practices of visitor attractions today and into the future.Divided into five parts, the book tackles the following topics:*the role and nature of visitor attractions*the development of visitor attraction provision*the management of visitor attractions*the marketing of visitor attractions*future issues and trendsWith contributions from around the world, the book is illustrated with up-to-date, international case studies from the UK, USA, Singapore, Australia, New Zealand, China, Denmark and Canada. It is an essential text for undergraduate and postgraduate students of visitor attraction management, written by subject specialists with a wealth of experience in this field.Provides a cutting insight into the issues, principles and practices of visitor attractionsWell-renowned contributors with a wealth of experience in the fieldUp-to-date international case studies from the UK, USA, Singapore, Australia, New Zealand, Greece and Canada

Informacje dodatkowe o Managing Visitor Attractions:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7506-5381-7
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Managing Visitor Attractions

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Managing Visitor Attractions - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy