#LOVE. Jak kochać w XXI wieku

Ocena: 0 (0 głosów)

Przyspieszony oddech, głośne bicie serca, motyle w brzuchu. Każdy zna ten stan.

Ale jak kochać w czasach Tindera?

Olga Kamińska, doktor psychologii i autorka popularnego podcastu:

pomoże ci zrozumieć chemię i biologię miłości na podstawie przykładów z twoich ulubionych seriali z Netflixa, wyjaśni, dlaczego uzależniamy się od drugiej osoby, udowodni, że nie zakochujemy się od pierwszego wejrzenia, tylko od pierwszego zapachu, poradzi, jak wyleczyć złamane serce, a co najważniejsze: da poparte badaniami wskazówki, jak budować trwały i namiętny związek w XXI wieku.

Ten współczesny przewodnik po miłości pokaże ci, że możesz znaleźć spełnienie - tam gdzie poprzednie pokolenia nawet nie szukały.

STWÓRZ HAPPY END NA WŁASNYCH ZASADACH

OLGA KAMIŃSKA - doktor psychologii, wykładowczyni SWPS, badaczka, popularyzatorka i pasjonatka neuronauki, autorka podcastu ,,#LOVE. Miłość w XXI wieku". W swojej pracy łączy wyniki badań naukowych z praktyką. Prowadzi zajęcia i warsztaty z zakresu miłości, rozumienia emocji, bliskich relacji. Miłośniczka gór, natury i spontanicznych wyjazdów.

,,Gdyby wszyscy przeczytali tę książkę, byłoby znacznie więcej szczęśliwych związków".

Agnieszka Szeżyńska, autorka Warsztatów intymności

Informacje dodatkowe o #LOVE. Jak kochać w XXI wieku:

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2021-02-10
Kategoria: Medycyna i zdrowie
ISBN: 9788324092642
Liczba stron: 352
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę #LOVE. Jak kochać w XXI wieku

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

#LOVE. Jak kochać w XXI wieku - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy