W książce znajdziesz opis metod modelowania, komponowania sceny, tworzenia i przypisywania materiałów oraz animowania obiektów. Poznasz nowy interfejs użytkownika i dowiesz się, jakie nowe możliwości oferuje wersja 5.5. Nauczysz się pracować z wirtualną kamerą i stosować różne metody oświetlania sceny. Przeczytasz też o montażu obrazów i animacji oraz efektach postprodukcyjnych. Dowiesz się, jak za pomocą LightWave'a tworzyć kreskówki. Wykonując praktyczne przykłady nauczysz się: tworzyć realistyczne modele wykorzystując wszystkie narzędzia modułu Modeler, modelować postać ludzką za pomocą narzędzia MetaNURBS, tworzyć realistyczne tekstury i animować je, wykorzystywać procedurę Morph Gizmo do animacji twarzy ludzkiej, stosować kinematykę odwrotną i systemy kości do animacji, pracować z wirtualną kamerą i stosować techniki operatorskie przy tworzeniu animacji, oświetlać scenę i tworzyć efekty wolumetryczne za pomocą procedury Steamer, wykorzystywać LightWave'a do tworzenia kreskówek, tworzyć własne narzędzia wykorzystując język LScript, o którym opowie Ci jego twórca, Bob Hood, montować zrenderowane animacje do zeskanowanego tła. Poznasz techniki pracy, które pozwolą Ci szybciej i efektywniej osiągnąć cel. Czytając tę książkę przekonasz się, że animatorzy z wielu hollywoodzkich wytwórni słusznie wybrali LightWave'a jako podstawowe narzędzie pracy. Zobaczysz, że tworzenie takich efektów, jakie widziałeś w filmach, leży także w zasięgu Twoich możliwości.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1999-03-04
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 644
Chcę przeczytać,