Mroczna przeszłość, groźne eksperymenty naukowe, wirtualna gra, od której zależą losy świata.
Pewien starzec budzi się w średniowiecznym lochu przykuty łańcuchami do ściany. Nie pamięta, jak się tam znalazł, ale czuje, że nie należy do tej epoki, że pochodzi z XXI wieku.
Nicolas i Bett mieszkają w Nowym Jorku, chodzą do tej samej szkoły, są w sobie zakochani. Pragną dołączyć się do ekipy astronautów z NASA i biorą udział w projekcie wirtualnej Eksperymentalnej Szkoły Młodych Astronautów. Pewnej nocy do ich skrzynek mailowych zostaje przesłany tajemniczy wzór.
Młody inspektor policji z Nowego Jorku, Aldus Fowler, prowadzi śledztwo w sprawie śmierci dr Hart, znanej neurolog, zajmującej się badaniem pamięci. Na jej dłoni znajduje się wypalony ogniem tajemniczy wyraz "Kot".
Tak zaczyna się ta pasjonująca powieść, trzy wątki splatają się ze sobą coraz bardziej, w miarę jak historia się rozwija, aby pod koniec przynieść zaskakujące rozwiązanie.
Wydawnictwo: Philip Wilson
Data wydania: 2007 (data przybliżona)
Kategoria: Dla młodzieży
Kategoria wiekowa: 15-18 lat
ISBN:
Liczba stron: 506
Tytuł oryginału: Kot
Język oryginału: hiszpański
Tłumaczenie: Paulina Bojarska-Gargulińska
Trudno dostępne, położone w górach, opactwo z bogatą biblioteką pełną starych i zabronionych dzieł, sekretne przejścia, zamki-twierdze, przerażające lochy...
SPRZEDAŻ OD 19-10-2007! Pewien starzec budzi się w średniowiecznym lochu przykuty łańcuchami do ściany. Nie pamięta, jak się tam znalazł, ale czuje, że...