Korek czy zakrętka?

Ocena: 0 (0 głosów)

Pierwsze kroki w świecie wina.

Jak kupić dobre wino, ile go nalewać do kieliszka, jak łączyć wino z jedzeniem, jak rozpoznać chorobę korkową i czy wypada lubić słodkie wina?

Michał Bardel – mistrz i znawca wina, potrafiący w prosty sposób przekazywać wiedzę o nim, prezentuje pełen anegdot praktyczny przewodnik, z którego dowiemy się: Dlaczego dawniej kobiety przyłapane na piciu wina były karane na równi z cudzołożnicami? Czy szlachetne tokaje powstają ze spleśniałych winogron? Dlaczego na etykietach win jakościowych nigdy nie znajdziemy określenia „półwytrawne”?

To elementarz dla wszystkich, którzy lubią wino, ale niewiele wiedzą na jego temat.

Michał Bardel – redaktor naczelny dwumiesięcznika „Czas Wina”, wykładowca akademicki, kierownik studiów z wiedzy o winie w Collegium Civitas w Warszawie, sędzia międzynarodowych konkursów winiarskich, autor książki Zbrodnia i wina. Sensacyjny przewodnik po winach świata.

Informacje dodatkowe o Korek czy zakrętka? :

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2018-09-19
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 978-83-240-5541-8
Liczba stron: 320

więcej

Kup książkę Korek czy zakrętka?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Korek czy zakrętka? - opinie o książce

Inne książki autora
Zbrodnia i wina
Michał Bardel0
Okładka ksiązki - Zbrodnia i wina

Wybrać złe wino to zbrodnia – winiarski Sherlock Holmes na tropie. Odkryj mroczne tajemnice znanych win i winnic świata. Poznaj opowieści...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy