Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych

Ocena: 0 (0 głosów)
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd.). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: &q

Informacje dodatkowe o Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-7249-144-5
Liczba stron: 356

więcej

Kup książkę Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych - opinie o książce

Reklamy