Kiedy przepraszam to za mało. Jak pogodzić się z tymi, których kochasz

Ocena: 0 (0 głosów)

JAK SZCZERZE PRZEPRASZAĆ? JAK PRZEBACZAĆ, BY POCZUĆ ULGĘ?

Gdybyśmy żyli w idealnym świecie, wcale nie musielibyśmy przepraszać. Niestety - w naszych warunkach nie możemy się bez tego obejść.

Jak przepraszać, by nie krzywdzić bardziej? Jak przyjmować przeprosiny? Czy należy przebaczać ludziom, którzy nas nie przeprosili? Jak przebaczać tym, którzy nas skrzywdzili? Jaki byłby świat, gdybyśmy wszyscy nauczyli się odpowiednio przepraszać?

O tym wszystkim pisze Gary Chapman, znany psycholog, terapeuta i dziennikarz oraz autor bestsellerów Pięć języków miłościPięć języków miłości dla singli i Pięć języków miłości dla małżeństw. Tym razem proponuje: nauczmy się przepraszać i przyjmować przeprosiny.

Kiedy zły uczynek zepsuje jakąś relacje, coś w środku nas woła o pojednanie. Pragnienie pojednania jest często silniejsze niż pragnienie sprawiedliwości. Im głębsza relacja, tym to pragnienie jest większe.

fragment

Informacje dodatkowe o Kiedy przepraszam to za mało. Jak pogodzić się z tymi, których kochasz:

Wydawnictwo: Esprit
Data wydania: 2017-10-16
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788365847270
Liczba stron: 288
Tytuł oryginału: When Sorry Isnt Enough

więcej

Kup książkę Kiedy przepraszam to za mało. Jak pogodzić się z tymi, których kochasz

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kiedy przepraszam to za mało. Jak pogodzić się z tymi, których kochasz - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy