Kapitał

Ocena: 4 (1 głosów)
Tezaurus Idei, to seria wydawnicza prezentująca nowatorskie spojrzenie na teksty wielkich myślicieli. Kultowe dzieła zostały opracowane przez współczesnych autorów, którzy wskazali jak klasyczne idee praktycznie wykorzystać w dzisiejszym świecie. Już 16 marca ukażą się trzy pierwsze pozycje serii Tezaurus Idei: Karol Marks „Kapitał” w interpretacji Stevea Shipspidea, Niccolo Machiavelli „Książę” opracowany przez Tima Philipsa oraz Adam Smith „Bogactwo Narodów” w interpretacji Karen McCreadie.

Karol Marks twierdził, że ideologie nie odgrywają żadnej roli, jednakże jego własna wpłynęła na historię świata tak jak żadna inna. Steve Shipspide, publicysta The Economist, w przygotowanym opracowaniu „Kapitału” odkleja od Marksowskiego tekstu metkę komunistycznego manifestu. Z sukcesem dowodzi jego inspirującej przydatności dla współczesnego świata biznesu. Sięga po liczne przykłady z dziedziny ekonomiki nowoczesnej, prezentujące m.in.: możliwości rozwoju siły roboczej przez pobudzanie kreatywności u pracowników lub sposoby najlepszego zastosowania nowych technologii, strategii i systemów.

Informacje dodatkowe o Kapitał:

Wydawnictwo: Studio Emka
Data wydania: 2012-03-16
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-83-62304-15-8
Liczba stron: 120

więcej

Kup książkę Kapitał

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kapitał - opinie o książce

Avatar użytkownika - barbara211
barbara211
Przeczytane:2012-09-22, Ocena: 4, Przeczytałam,
Recenzje miesiąca
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy