Seria książek dla dzieci rozpoczynających naukę ortografii języka polskiego oraz tych nieco starszych, które chcą zrobić postępy w poprawnym pisaniu. Różnorodne zadania zachęcają do przygody z polską pisownią, a regularne ćwiczenia wpłyną na osiągnięcie sukcesów w szkole. Poprzez czytanie, przepisywanie, uzupełnianie liter w wyrazach i samodzielne pisanie słów dziecko utrwala umiejętność poprawnego pisania. Ciekawe ćwiczenia w formie licznych labiryntów, rebusów, diagramów, plątanin, zagadek, krzyżówek zachęcają do zmagań z ortografią i sprawiają, że nauka staje się kształcącą i pożyteczną rozrywką. Zamieszczone w książeczkach dyktanda i towarzyszące im zadania zostały opracowane tak, by nie nużyły, lecz były inspiracją do poznawania i utrwalania przez dziecko wiedzy. Reguły ortograficzne przekazywane są czytelnikowi dzięki zabawnym wierszykom, a bogato ilustrowane strony zwiększają motywację dziecka do dalszego przyswajania wiadomości. z recenzji psycholog Joanny Cieślik Barbara Czarnik, pedagog, polonistka, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie, od osiemnastu lat uczy języka polskiego w szkole podstawowej. Jest autorką wielu książek edukacyjnych, opowiadań i wierszy dla dzieci. We wszystkim, co pisze, świetny warsztat literacki, świeżość spojrzenia na świat i pogodny nastrój łączą się ze znajomością psychiki dziecka i opartą na wieloletnim doświadczeniu pedagogicznym umiejętnością rozbudzania jego ciekawości i rozwijania umiejętności.
Informacje dodatkowe o Jak to się pisze dla uczniów Klas IV-VI:
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Data wydania: b.d
Kategoria: Edukacyjne
ISBN:
9788374357739
Liczba stron: 48
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,