reklama

Jak składać tekst. MAC nie jest maszyną do pisania

Ocena: 0 (0 głosów)
Czy zastanawialiście się kiedyś, co odróżnia wydruk profesjonalny, ładny, o wyszukanej formie, od amatorskiego? Kluczem do tej zagadki są techniki i zasady rządzące profesjonalnym składem. Niniejsza książka nie tylko podaje zasady, ale także wyjaśnia ukryty w nich sens.

Pierwsza wersja książki, zatytułowana "The Mac is not a typewriter", została sprzedana w ogromnym nakładzie. Miała entuzjastyczne recenzje, a Publish Marketing Association przyznało jej prestiżową nagrodę: Beniamin Franklin Award. Niniejsza wersja, napisana przede wszystkim z myślą o użytkownikach komputerów Mac, wprowadzi ich liczne grono w świat profesjonalnego, pięknie skomponowanego druku. Książka została uzupełniona fragmentami poświęconymi polskim znakom diakrytycznym. "Kup i przeczytaj tę książkę. Stosuj się do rad w niej zawartych. Niewiele książek zrobiło na mnie takie wrażenie." Jerry Whiting, Aldus Magazine "Tę książkę powinien przeczytać każdy adept składu komputerowego, niezależnie od sprzętu, na którym pracuje." C.J. Metschke, From the Desktop

Informacje dodatkowe o Jak składać tekst. MAC nie jest maszyną do pisania:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1994-11-01
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8385701435
Liczba stron: 79

więcej

Kup książkę Jak składać tekst. MAC nie jest maszyną do pisania

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Jak składać tekst. MAC nie jest maszyną do pisania - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy