Wydawnictwo: Studio Emka
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN:
Liczba stron: 0
W książce znajdziesz autentyczne rozmowy z klientami i techniki prezentowania towarów. Pokaże Ci ona krok po kroku, co musisz zrobić, aby zostać sprzedawcą...
Zachęcony do napisania tej książki przez podziwiającego go przyjaciela, Dale`a Carnegiego, Bettger daje czytelnikowi receptę na sukces, której skuteczność...
Przeczytane:2018-01-19, Mam,
Jest to historia człowieka, który z dobrze zarabiającego sportowca staje się sprzedawcą ubezpieczeń. Jest to rzekomo książka jak odnieść sukces w biznesie. Moim zdanie jest to tylko świetny poradnik akwizytora: od zera do specjalisty.
Autor tego poradnika był skutecznym agentem ubezpieczeniowym, opisywane przez siebie założenia sprawdził w życiu codziennym, przyniosły mu one spore profity. Opracował swój zbiór zasad, aby skutecznie komunikować się z ludźmi, by sprzedawać więcej niż do tej pory. Książka t nie zawiera suchych faktów, które czytelnik sam musi sprawdzić. To przede wszystkim obrazowe efekty, które przynoszą konkretne działania.
Bettger przedstawia swoje autorskie 7 zasad dobijania targu, dzięki którym sprzeda się wszystko, co się chce. Każdy handlowiec chce, aby ludzi kupowali oferowane przez niego usługi czy produkty. Dzięki tej książce można osiągnąć wyższy poziom.
Ktoś może powiedzieć, że są to rady sprzed pół wieku i są już nieaktualne. Nic bardziej mylnego. Zmieniają się czasy i realia, ale mechanizmy rządzące człowiekiem tak szybko się nie zmieniają. Bettger każe ciężko pracować, analizować sytuacje i nigdy się nie poddawać. Tylko konsekwencja jest w stanie doprowadzić nas do celu.
Książka przekazuje jasne zasady:
- zawsze musisz być przygotowany do rozmowy z klientem,
- nie bój się niekonwencjonalnych rozwiązań,
- wywołaj w kliencie strach, a później zdobądź jego zaufanie,
- spowoduj, aby klient poczuł się ważny i doceniony,
- z góry załóż, że sprzedaż mu to, co chcesz
Jeżeli zastosujesz się do zasad opisanych w tej książce, jest niemal pewne, że Twoje zarobki wzrosną, a Ty będziesz miał prawdziwą satysfakcję z pracy.