Mimo że nowoczesna technologia zdominowała nasze życie zawodowe, w interesach nadal kluczowe pozostają bezpośrednia komunikacja i osobiste spotkania. Autorka wnikliwie analizuje najczęstsze problemy związane z porozumiewaniem się w miejscu pracy i podpowiada, jak sobie z nimi radzić. Z książki tej dowiesz się m.in., jak:
wygłaszać prezentacje i przemówienia z wykorzystaniem środków wizualnych, by dotrzeć do odbiorców i zmotywować ich do słuchania; prowadzić indywidualne spotkania i rozmowy z klientem, szefem, współpracownikiem, tak by zostać wysłuchanym i osiągnąć swój cel; przewodniczyć i uczestniczyć w efektywnych zebraniach.Autorka proponuje wyjątkowe, praktyczne techniki ułatwiające skuteczną komunikację we współczesnych, zróżnicowanych miejscach pracy przydadzą się one zarówno doświadczonym menedżerom, jak i osobom stojącym u progu kariery.
Sonya Hamlin prowadzi konsultacje dla kadry kierowniczej największych amerykańskich firm, takich jak JP Morgan Chase, American Express i IBM. Wykładała m.in. na uniwersytecie w Oksfordzie i w Harvard Law School. Występuje w programach telewizyjnych jako ekspert od spraw kominikacji. Jest autorką bestselleru What Makes Juries Listen Today i Jak mówić, żeby nas słuchali: klucz do sukcesu zawodowego.
Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: 2013-03-26
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 340
Chcę przeczytać,