Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz można je uzyskiwać w drodze uporządkowanego procesu. Przedstawiony przez nich model „od A do F” pokazuje, jak w kilku starannie przemyślanych krokach łączyć twórcze możliwości pracowników różnych działów, przekładać innowacyjne koncepcje na konkretne rozwiązania, a następnie z powodzeniem wprowadzać je na rynek. Innowacyjność w ich modelu to ciągły proces, który pozwala elastycznie adaptować się do zmiennych rynkowych okoliczności, zwłaszcza w czasach kryzysu.
„Kompletny System Innowacyjności to wartościowy model, który łączy różne aspekty nowatorskiego i twórczego działania w biznesie. To doskonałe kompendium koncepcji i technik, które składają się na firmową kulturę kreatywną. Nie znam książki, która bardziej wyczerpująco przedstawiałaby ten temat”.
Cesc Bordas, wiceprezes ds. marketingu i innowacyjności PepsiCo Europe
„To wspaniałe kompendium innowacyjności i twórczego działania, stworzone przez światowej sławy autorytety w dziedzinie marketingu i biznesu dla pracowników na wszystkich poziomach organizacji. Ta książka skłania do zrewidowania dotychczasowych poglądów na kwestie kreatywności i nowatorstwa w biznesie i oferuje przydatny model, na którym opiera się innowacyjność w firmie”.
Carlos Losada, ESADE Business School
Jeżeli innowacyjność wywołuje strach, to jest to uczucie uzasadnione. Tylko 22 procent menedżerów korzysta ze wskaźników, by oceniać wyniki innowacyjności. 45 proc. firm nie mierzy relacji pomiędzy poniesionymi na nią wydatkami a wartością firmy. Stąd tak częste biznesowe porażki. Aby zminimalizować ryzyko, trzeba przeczytać tę książkę.
Zbigniew Grzegorzewski, red.nacz. Biznes.pl
Informacje dodatkowe o Innowacyjność. Przepis na sukces:
Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: 2013-01-29
Kategoria: Poradniki
ISBN:
978-83-7510-813-2
Liczba stron: 304
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,