Innowacyjność. Przepis na sukces

Ocena: 0 (0 głosów)
Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz można je uzyskiwać w drodze uporządkowanego procesu. Przedstawiony przez nich model „od A do F” pokazuje, jak w kilku starannie przemyślanych krokach łączyć twórcze możliwości pracowników różnych działów, przekładać innowacyjne koncepcje na konkretne rozwiązania, a następnie z powodzeniem wprowadzać je na rynek. Innowacyjność w ich modelu to ciągły proces, który pozwala elastycznie adaptować się do zmiennych rynkowych okoliczności, zwłaszcza w czasach kryzysu.

„Kompletny System Innowacyjności to wartościowy model, który łączy różne aspekty nowatorskiego i twórczego działania w biznesie. To doskonałe kompendium koncepcji i technik, które składają się na firmową kulturę kreatywną. Nie znam książki, która bardziej wyczerpująco przedstawiałaby ten temat”.

Cesc Bordas, wiceprezes ds. marketingu i innowacyjności PepsiCo Europe

„To wspaniałe kompendium innowacyjności i twórczego działania, stworzone przez światowej sławy autorytety w dziedzinie marketingu i biznesu dla pracowników na wszystkich poziomach organizacji. Ta książka skłania do zrewidowania dotychczasowych poglądów na kwestie kreatywności i nowatorstwa w biznesie i oferuje przydatny model, na którym opiera się innowacyjność w firmie”.

Carlos Losada, ESADE Business School

Jeżeli innowacyjność wywołuje strach, to jest to uczucie uzasadnione. Tylko 22 procent menedżerów korzysta ze wskaźników, by oceniać wyniki innowacyjności. 45 proc. firm nie mierzy relacji pomiędzy poniesionymi na nią wydatkami a wartością firmy. Stąd tak częste biznesowe porażki. Aby zminimalizować ryzyko, trzeba przeczytać tę książkę.

Zbigniew Grzegorzewski, red.nacz. Biznes.pl

Informacje dodatkowe o Innowacyjność. Przepis na sukces:

Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: 2013-01-29
Kategoria: Poradniki
ISBN: 978-83-7510-813-2
Liczba stron: 304

więcej

Kup książkę Innowacyjność. Przepis na sukces

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Innowacyjność. Przepis na sukces - opinie o książce

Inne książki autora
Marketing lateralny
Philip Kotler, Fernando Trias De Bes0
Okładka ksiązki - Marketing lateralny

Autorzy przedstawiają nowy sposób postępowania na rynku, dzięki któremu można tworzyć przełomowe okazje - marketing lateralny. Jest on dopełnieniem marketingu...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy