Handbook of Contemporary Neuropharmacology 3 vols

Ocena: 0 (0 głosów)
Written and edited by recognized experts, this comprehensive reference is also available online via Wiley InterScience. It provides a readily accessible reference for students, professionals and libraries alike. Editors are recognized authorities in the neuropharmacology and science field. It is a comprehensive reference text for active junior and senior neurobiologists. It fills an important niche as a text between research publications and clinical applications. "The Handbook of Contemporary Neuropharmacology" is an invaluable resource for principal investigators and working scientists in academia, government and industry. This three volume set is also of interest for academic physicians, postdoctoral fellows and residents, and all high-level graduate students.

Informacje dodatkowe o Handbook of Contemporary Neuropharmacology 3 vols:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Medycyna i zdrowie
ISBN: 978-0-471-66053-8
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Handbook of Contemporary Neuropharmacology 3 vols

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Handbook of Contemporary Neuropharmacology 3 vols - opinie o książce

Inne książki autora
Cultural Geography
D. Sibley0
Okładka ksiązki - Cultural Geography

As geography has been influenced by such themes as postcolonial studies, feminism and psychoanalysis, so students have had to engage with ideas and concepts...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy