Great Customer Connections

Ocena: 0 (0 głosów)
Good customer service might seem like a matter of attitude, but with a little knowledge of basic behavioral psychology, any service rep or team can dramatically improve service quality. Great Customer Connections presents a step-by-step program for turning each customer interaction into a peak experience. Adapting scientific research into easy-to-apply practices, the book lets service professionals:• connect with customers and “speak the language” of each one’s unique personality • use the “secret phrases” that make them feel great • tell them anything without upsetting them • stop saying “no”—permanently • defuse any crisis and take command of each interaction even with difficult or unclear customersCombining known principles of behavioral psychology with field-proven techniques, Great Customer Connections is the key to revolutionizing the service quality that you, your team, and your entire company provide.

Informacje dodatkowe o Great Customer Connections:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 978-0-8144-7308-5
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Great Customer Connections

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Great Customer Connections - opinie o książce

Inne książki autora
Zły duch istnieje naprawdę
Richard Gallagher 0
Okładka ksiązki - Zły duch istnieje naprawdę

Opowieść psychiatry, który 25 lat pracował z osobami opętanymi i - choć początkowo odnosił się bardzo sceptycznie do ich doświadczeń - doszedł do wniosku...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy