Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia

Ocena: 0 (0 głosów)

Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość. W książce przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.

Agnieszka Bera - od kilkunastu lat związana zawodowo z branżą contact center, którą miała okazję poznać od podstaw. Obecnie jest menedżerem, który zarówno teoretycznie, jak i praktycznie rozwija swoje kompetencje z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, a także zarządzania procesowego.

Informacje dodatkowe o Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2016-11-24
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788394587505
Liczba stron: 226

więcej

Kup książkę Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Pajęczyca
Mariusz Leszczyński ;
Pajęczyca
Gniazdo sierot
Ewelina Miśkiewicz
Gniazdo sierot
Linia oporu
Jacek Dukaj
Linia oporu
Po tamtej stronie rzeki
Ewa Szymańska
Po tamtej stronie rzeki
Już Ci nie uwierzę
Izabela M. Krasińska ;
Już Ci nie uwierzę
Kornélie
Beata Balogová
Kornélie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy