W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego marketingowca. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalność klientów wobec marki. W tym podręczniku znajdziesz najlepsze pomysły, najmodniejsze trendy i najskuteczniejsze metody działań, które pozwolą Ci przygotować wyjątkowy plan z zakresu e-mail marketingu i w konsekwencji osiągnąć sukces w biznesie!
W książce "Godzina dziennie z e-mail marketingiem" znajdziesz wszystkie niezbędne, najbardziej aktualne wiadomości i opisy technik e-marketingu, przygotowane w sposób umożliwiający natychmiastowe ich wykorzystanie - niezależnie od specyfiki organizacji. Dzięki temu podręcznikowi poznasz i zrozumiesz ogromny potencjał drzemiący w komunikacji z klientem oraz jej znaczenie dla rozwoju Twojej firmy. Dowiesz się, jak zaplanować budżet lub sporządzić iteracyjne analizy finansowe. Przeczytasz o tym, co może zakłócić Twoją kampanię, a także - co ważniejsze - jak uniknąć problemów i poradzić sobie z różnymi wpadkami.
Zwiększanie wpływu marki. Podstawowe elementy inteligentnych e-maili. Motywowanie do zakupu. Definiowanie sukcesu marketingu wirusowego. Dopasowanie narzędzi do strategii marketingowej. Planowanie budżetu. Tworzenie mapy punktów wejścia i wyjścia. Plan analiz. Kluczowe czynniki kampanii e-mailowej. Tworzenie e-maili z nagraniami audio i wideo. E-maile na urządzenia przenośne.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2010-04-19
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 344
Chcę przeczytać,