Masz pomysł na biznes lub chcesz udoskonalić już realizowane przedsięwzięcie?
Gear Up pozwoli Ci stwierdzić, w którym spośród Twoich projektów drzemie największy potencjał. Możesz również wykorzystać tę książkę do oceny, czy obecną inicjatywę biznesową należy dalej rozwijać, czy też całkowicie z niej zrezygnować na rzecz czegoś, co przekroczy Twoje najśmielsze oczekiwania.
Ćwiczenia zawarte w książce pomogą Ci uporządkować chaotyczne myśli. Dzięki nim przeanalizujesz najważniejsze aspekty rozkręcania firmy i sprawdzisz, czy poszczególne elementy do siebie pasują. W miarę realizacji programu przekonasz się, że z chaosu wyłania się zarys pewnej struktury, pewna ścieżka prowadząca do sukcesu.
Podwaliny Gear Up powstały na Uniwersytecie Harvarda, następnie projekt dopracowany został na Uniwersytecie Stanforda. Poradnik przeznaczony jest dla menedżerów, przedsiębiorców oraz dla tych, którzy dopiero myślą o własnym biznesie. Wypróbowany przez wielu biznesmenów na całym świecie, z pewnością pomoże również Tobie zrealizować Twoje najlepsze pomysły.
Zacznij działać już teraz!
Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2016-02-15
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 192
Chcę przeczytać,