Książka omawia szeroki zakres zagadnień -- od projektowania i mechaniki ruchu po tajniki pisania poprawnego, zorientowanego obiektowo kodu; służy także pomocą w tworzeniu kolorów, dźwięku, ruchu i interakcji. Wyjaśnienie podstaw matematyki w kontekście programu Flash Tworzenie skomplikowanych animacji oraz prostego ruchu i efektów typu "rollover" Prezentacja możliwości obiektowych języka ActionScript Tworzenie łatwych do modyfikacji interfejsów wielokrotnego użytku Tworzenie obiektów trójwymiarowych Dokładne wyjaśnienie procesu tworzenia kilku przykładowych animacji: śnieżycy, fraktalnego tancerza i zorzy polarnej Projektowanie i generowanie dynamicznej animacji za pomocą języka ActionScript. Tworzenie grafiki -- od prostych schematów po złożone filmy. Połączenie odwiecznych praw fizyki i matematyki z nowoczesną technologią Flasha MX sprawi, że będziesz w stanie tworzyć niezwykłe animacje. Poznaj granice własnej wyobraźni z książką "Flash MX. Programowanie"!
"Ta książka bez wątpienia stanie się klasyczną pozycją w dziedzinie programowania grafiki w programie Macromedia Flash".
Colin Moock, autor ActionScript. Przewodnik encyklopedyczny
O autorze
Robert Penner to niezależny twórca filmów w programie Macromedia Flash, konsultant, pisarz i wykładowca. Na całym świecie znany jest z innowacyjnych pomysłów i animacji odtwarzających piękno natury. Jego biografię artystyczną i efekty eksperymentów można znaleźć na witrynie .
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2003-04-17
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 400
Chcę przeczytać,