Każdy, kto chciałby rozpocząć pracę z programem Macromedia Flash MX, powinien przeczytać tę książkę, zwłaszcza jeśli zamierza tworzyć animacje i interaktywne witryny WWW. Jeśli spotykasz się z Flashem MX po raz pierwszy, znajdziesz tu wiele przydatnych wiadomości.
Tematów do omówienia jest wiele. Zbyt wiele, jak na książkę mówiącą o podstawach. Jednak bez opanowania podstaw nie sięgniesz wyżej. Dlatego też zdecydowałem się omówić narzędzia Flasha, sposoby wykonania podstawowych czynności edycyjnych oraz proces tworzenia witryny we Flashu.
Książka ta jest zestawieniem podstawowych wiadomości na temat Flasha MX. Powinieneś przeczytać ją w całości, mimo że chciałbyś od razu przejść do konkretnych tematów, które można znaleźć w spisie treści. Jeśli przeczytasz całą książkę, zdobędziesz wiedzę na temat reguł rządzących Flashem i zyskasz podstawę do dalszej nauki bardziej zaawansowanych technik.
W książce "Flash MX. Od podstaw" znajdziesz informacje, bez których praca z Flashem jest praktycznie niemożliwa. Dowiesz się: jak zbudowany jest interfejs użytkownika Flasha MX, w jaki sposób Flash opisuje elementy graficzne, czym są warstwy i klatki filmu, jak korzystać z podstawowych narzędzi programu, jak modyfikować parametry utworzonych obiektów, wykorzystując panele.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2002-06-17
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 144
Pomimo prostoty język ActionScript posiada ogromne możliwości i omówienie ich wszystkich na łamach jednej książki musiałoby polegać na napisaniu opasłego...
Każdy, kto przegląda strony WWW, z pewnością spotyka się z Flashem częściej, niż mógłby przypuszczać. Jest on jednym z najlepszych i najpopularniejszych...
Chcę przeczytać,