Kariera Flasha przebiegła błyskawicznie -- z prostego narzędzia do tworzenia animacji wektorowych Flash stał się rozbudowanym środowiskiem projektowym łączącym w sobie program graficzny i animacyjny, edytor klipów wideo i audio oraz narzędzie programistyczne. Wędrując po sieci, niemal w każdej witrynie spotykamy produkty stworzone we Flashu -- od prostych banerów reklamowych, poprzez formularze, aż do w pełni interaktywnych witryn WWW korzystających z baz danych, technologii XML i usług sieciowych. Coraz częściej "flashe" widać również na wyświetlaczach telefonów komórkowych i komputerów przenośnych.
Książka "Flash MX 2004. Biblia" to wyczerpujące omówienie najnowszej wersji Flasha. Można w niej znaleźć wszystkie informacje dotyczące narzędzi i technologii wykorzystywanych przy tworzeniu aplikacji we Flashu. Zawiera informacje przydatne zarówno początkującym użytkownikom Flasha, jak i zaawansowanym projektantom, którzy chcą wzbogacić swój warsztat. Przedstawia sposoby wykorzystywania w aplikacjach Flasha technologii sieciowych i multimedialnych oraz integrowania Flasha z innymi programami opisuje niemal wszystkie możliwości zastosowania Flasha.
Podstawowe wiadomości o Flashu i technologiach sieciowych Metody organizacji projektów we Flashu Narzędzia rysunkowe Biblioteka -- symbole i klony Kolory we Flashu Narzędzia tekstowe Edycja obiektów graficznych Praca z warstwami Animacja postaci Eksport animacji Programowanie w języku ActionScript Testowanie aplikacji i usuwanie błędów Korzystanie z komponentów Obsługa technologii XML
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2004-07-19
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 1152
Ujarzmij potęgę programu Flash CS4 i twórz atrakcyjne serwisy internetowe! Jak stworzyć rozbudowaną i efektowną witrynę WWW? Jak skutecznie dopasować...
Zobacz, co potrafi nowy Flash CS3 Twórz niezwykłe animacje postaci Zaprojektuj dynamiczną stronę WWW W dzisiejszych czasach zdecydowana większość...
Chcę przeczytać,