Tworzenie zaskakujących efektów graficznych Jak stworzyć trójwymiarowe wykresy? Jak wykorzystać wzory matematyczne w programowaniu? W jaki sposób zastosować geometrię fraktalną do generowania grafiki? Jesteś programistą Flasha i szukasz nowych wyzwań? A może zastanawiasz się, czy matematyka, jaką poznałeś w szkole lub na studiach, może okazać się przydatna w projektach prezentacji flashowych? Jeśli chcesz stworzyć we Flashu coś nowego, świetnie się przy tym bawiąc, możesz wykorzystać w tym celu swoją wiedzę matematyczną. Fraktale, ciąg Fibonacciego, geometria trójwymiarowa, rachunek wektorowy -- to wszystko może stać się narzędziem, dzięki któremu uzyskasz zapierające dech w piersiach efekty graficzne. Książka "Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II" to zbiór projektów, których twórcy w ciekawy sposób wykorzystują znane zależności matematyczne. Czytając ją, dowiesz się, jak powstają hipnotyczne efekty wirujących kształtów geometrycznych oraz jak generować fraktalne krajobrazy i figury. Poznasz możliwości wykorzystania translacji wektorowych i macierzowych do konstruowania trójwymiarowych wykresów oraz brył. Nauczysz się także uwzględniać dynamikę w animacjach i symulować jej wpływ na animowane obiekty. Animowanie kształtów dwuwymiarowych Falująca siatka Tworzenie fraktalnych roślin i krajobrazów Wykorzystanie rekurencji Efekty trójwymiarowe Przekonaj się, że matematyka wcale nie musi być żmudna i męcząca.
Informacje dodatkowe o Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN:
978-83-246-0170-7
Liczba stron: 272
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,