Finn nieujarzmiony

Ocena: 0 (0 głosów)

To trzecia książka z serii o perypetiach trójki przyjaciół stawiających przed sobą kolejne wyzwania. SYTUACJA WYJŚCIOWA: Trzy domy, trzy działki, trzy tygodnie bez rodziców i wystarczająca ilość kapitału startowego z tajnej kasy ojca. UCZESTNICY: Twoi dwaj przyjaciele i ty oraz zwołany przez Facebooka „lud”. ZADANIE: Stwórzcie nowy świat! Zamieńcie swój ogródek w kwitnące pole uprawne, poprowadźcie tawernę na tarasie mamy i „hotel na godziny” w salonie. Krótko mówiąc: proklamujcie własne państwo – Innolandię! Trzej przyjaciele, którym los niespodziewanie zsyła wolną chatę na całe trzy tygodnie. Absurdalna myśl, która zamienia się w prawdziwe wyzwanie. I odpowiedź na pytanie, dlaczego sprzątanie naprawdę się nie opłaca.

Informacje dodatkowe o Finn nieujarzmiony:

Wydawnictwo: Dreams
Data wydania: 2014-04-07
Kategoria: Dla dzieci
ISBN: 978-83-63579-47-0
Liczba stron: 304

więcej

Kup książkę Finn nieujarzmiony

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Finn nieujarzmiony - opinie o książce

Inne książki autora
Finn nieokiełznany
Oliver Uschmann0
Okładka ksiązki - Finn nieokiełznany

"Nie wolno opuszczać granic korytarza i wchodzić na obszar położony poza nim. Trzej przyjaciele, różniący się od siebie w każdym calu. Wspólny cel, który...

Świat Finna 2. Finn nieposkromiony
Oliver Uschmann0
Okładka ksiązki - Świat Finna 2. Finn nieposkromiony

Trzej przyjaciele, którzy razem pokonali niejedną trudność. Nowe zadanie, które na początku wydaje się niemożliwe do wykonania. I tajemniczy obcy, który...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy