reklama

English for medicine. Podręcznik dla studentów medycyny

Ocena: 0 (0 głosów)
English for Medicine to nowoczesny podręcznik do nauki specjalistycznego, medycznego języka angielskiego dla studentów i lekarzy. W 14 obszernych rozdziałach przedstawiono następujące zagadnienia: * Anatomia i fizjologia * Symptomatologia * Szpitale i przychodnie * Zbieranie wywiadu i przeprowadzanie badania * Badania dodatkowe * Leczenie farmakologiczne i zabiegi chirurgiczne * Komunikacja lekarza z pacjentem Atutem książki są liczne ćwiczenia, pomocne w utrwalaniu słownictwa i słowotwórstwa

Informacje dodatkowe o English for medicine. Podręcznik dla studentów medycyny:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-200-3242-0
Liczba stron: 412

więcej

Kup książkę English for medicine. Podręcznik dla studentów medycyny

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
English for Medicine
Joanna Ciecierska, Barbara Jenike0
Okładka ksiązki - English for Medicine

English for Medicine to nowoczesny podręcznik do nauki specjalistycznego, medycznego języka angielskiego dla studentów i lekarzy.Atutem książki...

English for medicine. Płyta CD
Joanna Ciecierska, Barbara Jenike0
Okładka ksiązki - English for medicine. Płyta CD

Dołączona do książki "English for medicine" płyta CD umozliwia przećwiczenie i opanowanie prawidłowej wymowy terminologii medycznej zawartej w podręczniku....

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Szczerbata śmierć
Arkady Saulski
Szczerbata śmierć
Bez litości
Michał Larek
Bez litości
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy