Edukacyjne konteksty bezradności społecznej osób z lekkim upośledzeniem umysłowym

Ocena: 6 (1 głosów)
Autor przedstawił koncepcję bezradności społecznej osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Ukazał potrzebę i możliwości kształcenia przeciw bezradności społecznej. W swoich badaniach skoncentrował się nie tylko na analizie losów dorosłych osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną oraz prognozie na przyszłość w odniesieniu do kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - we współczesnej szkole.

Informacje dodatkowe o Edukacyjne konteksty bezradności społecznej osób z lekkim upośledzeniem umysłowym:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2007 (data przybliżona)
Kategoria: Pedagogika
ISBN: 978-83-226-1642-0
Liczba stron: 384

więcej

Kup książkę Edukacyjne konteksty bezradności społecznej osób z lekkim upośledzeniem umysłowym

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Edukacyjne konteksty bezradności społecznej osób z lekkim upośledzeniem umysłowym - opinie o książce

Avatar użytkownika - iwona-w
iwona-w
Przeczytane:2011-06-21, Ocena: 6, Przeczytałam,
Interesujące spojrzenie na niepełnosprawność intelektualną w stopniu lekkim, zjawisko bezradności społecznej,
Link do opinii
Inne książki autora
Uczeń z lekką niepełnosprawnością intelektualną w szkole ogólnodostępnej. Nauczyciele o (nie)zmienianej sytuacji w kontekście kultury szkoły inkluzyjnej
Zenon Gajdzica0
Okładka ksiązki - Uczeń z lekką niepełnosprawnością intelektualną w szkole ogólnodostępnej. Nauczyciele o (nie)zmienianej sytuacji w kontekście kultury szkoły inkluzyjnej

Inkluzja edukacyjna nie jest nurtem wewnętrznie spójnym, jak wiele innych nurtów kształcenia i wychowania podlega przemianom i rozwarstwieniom. Można...

Kategorie sukcesów w opiniach nauczycieli klas integracyjnych jako przyczynek do poszukiwania koncepcji edukacji int
Zenon Gajdzica0
Okładka ksiązki - Kategorie sukcesów w opiniach nauczycieli klas integracyjnych jako przyczynek do poszukiwania koncepcji edukacji int

    Książka jest kontynuacją kilkuletnich studiów autora nad codziennością klasy integracyjnej. Przy czym w odróżnieniu od wielu innych opracowań podejmujących...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy