E-biznes. Poradnik praktyka

Ocena: 0 (0 głosów)

Postaw na biznes w sieci!

Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać dobrego klienta Taniec na linie, czyli jak nie popełnić głównych grzechów sprzedawcy internetowego Spełnianie ukrytych marzeń, czyli idealna komunikacja z klientem

Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by przedstawić swoją ofertę lub znaleźć coś dla siebie. Zanim jednak rozkręcisz lub rozwiniesz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się robi. Po co powtarzać błędy poprzedników? Chyba nie chcesz zostać na lodzie? Poznaj rady doświadczonego eksperta i przedsiębiorcy, zawarte w drugim, uaktualnionym wydaniu bestsellerowej książki E-biznes. Poradnik praktyka.

W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!

Tworzenie sugestywnych ofert 10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę Komunikacja biznesowa z e-klientem "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi Telepraca w biznesie Budowanie przewagi konkurencyjnej E-marketing Prawo a e-przedsiębiorczość Pomysł na e-biznes

Wkrocz w świat wirtualnego biznesu i zrób tam prawdziwe pieniądze!

 

Dr Maciej Dutko - przedsiębiorca, szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu oraz funkcjonalności stron WWW. Redaktor, wykładowca akademicki, autor kilku książek poświęconych internetowi, w tym bestsellerów E-biznes. Poradnik praktyka (wyd. I), E-biznes po godzinach oraz Twoja pierwsza strona WWW. Właściciel Grupy Dutkon.pl (obejmującej m.in. blog ekspercki Akademia-Internetu.pl, sklep RepublikaWiedzy.pl, serwis Szokografia.pl). Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron WWW, pomysłodawca projektu indywidualnego wsparcia dla e-sprzedawców alleWsparcie.pl, realizowanego wraz z Akademią Allegro.

Informacje dodatkowe o E-biznes. Poradnik praktyka:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2013-03-25
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324656431
Liczba stron: 192

więcej

Kup książkę E-biznes. Poradnik praktyka

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

E-biznes. Poradnik praktyka - opinie o książce

Inne książki autora
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe
Maciej Dutko0
Okładka ksiązki - E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe

Własny biznes bez ryzyka Jak możesz zarabiać w internecie? Gdzie są (dodatkowe) pieniądze? Jak pogodzić pracę i e-pracę? Biznes czy etat? A gdyby tak...

Twoja pierwsza strona WWW. Stwórz profesjonalną i funkcjonalną stronę WWW bez znajomości programowania
Maciej Dutko0
Okładka ksiązki - Twoja pierwsza strona WWW. Stwórz profesjonalną i funkcjonalną stronę WWW bez znajomości programowania

Co chciałbyś jeszcze wiedzieć? Zadaj pytanie autorowi - Maciejowi Dutko! Wyślij je na » Błyskawicznie stwórz swoją własną stronę WWW! Gdzie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy