Dynamic Interceptive Actions in Sport

Ocena: 0 (0 głosów)
Dynamic interceptive actions are those actions for which the body, or an implement, must be moved into the right place at the right time in order to accomplish a task. These actions are particularly prevalent in sport, for example reaching to catch a ball or running towards a target to make a tackle. This book is the first to offer a comprehensive review of existing theoretical research on dynamic interceptive actions, as well as close examination of specific, practical applications. The book includes material on: - catching - wielding tennis rackets - putting in golf - controlling and kicking a soccer ball. It is essential reading for anybody with a close interest in motor learning and control or skill acquisition, and will be of interest to students of sport psychology, movement science and coaching science.

Informacje dodatkowe o Dynamic Interceptive Actions in Sport:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Medycyna i zdrowie
ISBN: 978-0-415-24153-3
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Dynamic Interceptive Actions in Sport

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Dynamic Interceptive Actions in Sport - opinie o książce

Inne książki autora
Movement System Variability
K. Davids0
Okładka ksiązki - Movement System Variability

Aimed at undergraduate and higher level courses in movement sciences, as well as specialists in motor behaviour and human movement. An in-depth, multidisciplinary...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy