Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada

Ocena: 0 (0 głosów)

Zrealizuj swój pomysł na grę i odnieś sukces!

Nawet jeśli rynek gier i aplikacji mobilnych nie prześcignął jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystępne ceny oraz powszechny dostęp do ekranów dotykowych, GPS i internetu - wszystko to sprawia, że gry na iPhone...a czy iPada są często o wiele bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki przeznaczone na zwykłe komputery.

Najważniejszy jest pomysł na grę. Musi być nowatorski, atrakcyjny i wciągający. Jeśli już go masz, ten przewodnik pokaże Ci, w jaki sposób przejść do utworzenia prawdziwej i-aplikacji. Przedstawiony proces konstruowania rzeczywistej gry pozwoli Ci zdobyć podstawy dotyczące narzędzia Xcode i języka Objective-C. Jednocześnie nauczysz się, jak implementować logikę gry, przygotowywać grafikę i efekty dźwiękowe, a także opracować sztuczną inteligencję dla gracza-komputera. Już wkrótce możesz zdobyć sławę i czerpać z tego wymierne korzyści!

Z tą książką w ręku każdy programista zamieni pomysł na rzeczywisty produkt, gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store.

Zacznij od prostej gry, wymagającej utworzenia jedynie około dwudziestu wierszy kodu Zbuduj całkowicie od początku grę w hokeja na stole Poznaj najlepsze praktyki w zakresie śledzenia wielu dotyków na ekranie Stwórz animację i przygotuj funkcje wykrywania kolizji Wykorzystaj niezbędne narzędzia do przygotowania atrakcyjnej grafiki dla gry Dopracuj fizykę w grze, aby nadać jej większy realizm Nagraj i przeprowadź edycję efektów dźwiękowych oraz utwórz własną muzykę odtwarzaną w tle Zaprojektuj gracza-komputer, grającego na różnych poziomach trudności

Zamień pomysł na produkt gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store!

Todd Moore założył firmę TMSOFT, by konstruować wyjątkowe aplikacje i gry przeznaczone dla smartfonów. Stworzona przez niego popularna gra Card Counter została wyróżniona przez Engadget, "Los Angeles Times" oraz CNET TV. Najpopularniejsza aplikacja Todda - White Noise - zdobyła uznanie iTunes App Store, "Health Magazine", "Washington Post", "PC Magazine" i Late Night with Jimmy Fallon.

Informacje dodatkowe o Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2012-07-10
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324639656
Liczba stron: 208

więcej

Kup książkę Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy