DNA of Marketing

Ocena: 0 (0 głosów)
Business people at every level will benefit from this scientific approach to the basics of marketing. Information on the seven fundamental building blocks of marketing, such as product price, the distribution network, and product promotion, are provided along with a guide to effective marketing systems and structures, including details on the trademarked Universal Web Structure, Lock and Key Branding System, and Distribution Structure Model. Important but often overlooked marketing fundamentals, such as corporate image, corporate positioning, and marketing information systems are also discussed.

Informacje dodatkowe o DNA of Marketing:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-97487-653-5
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę DNA of Marketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

DNA of Marketing - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy