Directing Web Traffic

Ocena: 0 (0 głosów)
Covering website promotion by designers for designers, this text shows how to use design effectively for the Internet. It looks at how design can create interest and awareness around a website, help attract and keep visitors and ensure that they see what you want them to. Tried and tested off- and on-line promotional strategies are covered, as are search engine maximization, navigation, advertisements (banners, pop-ups and more), on-line surveys and guerrilla marketing. Profiles of a range of sites and campaigns show how good marketing works - and what should be avoided.

Informacje dodatkowe o Directing Web Traffic:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 978-2-88046-701-2
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Directing Web Traffic

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Directing Web Traffic - opinie o książce

Inne książki autora
Understanding Social Psychology Across Cultures
P. Smith0
Okładka ksiązki - Understanding Social Psychology Across Cultures

Fully updated with new chapters on culture-level studies, personality and developmental issues, the Third Edition illustrates ways in which culture shapes...

Architecture in a Climate of Change
P. Smith0
Okładka ksiązki - Architecture in a Climate of Change

Revised to incorporate and reflect changes and advances since it was first published, the new edition of "Architecture in a Climate of Change"...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Z okruchów nadziei
Anna Siedlecka
Z okruchów nadziei
Kroniki Czasu Ziemi
Andrzej Góral
Kroniki Czasu Ziemi
Niewolnica elfów
Justyna Komuda ;
Niewolnica elfów
Gorath. Uderz pierwszy
Janusz Stankiewicz
Gorath. Uderz pierwszy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy