Defining Markets Defining Moments

Ocena: 0 (0 głosów)
If you could buy a book that would predict the buying behavior of millions of people, you'd buy it, right? Defining Markets, Defining Moments explains the author's concept of cohort marketing," an extremely focused approach of generational marketingthat enables managers, salespeople, and marketing specialists to understand and predict a generation's particular attitudes, desires, preferences and buying behaviors -- even when they enter new lifestages. The book outlines the seven generational groups that are currently affecting the marketplace -- and the new ones that are emerging. And it presents new marketing models and practical advice, based on the author's experience with Fortune 500 companies, for tapping the minds, and pocketbooks, of various age groups. The text discusses key physical, socioeconomic, and emotional factors that influence a particular generation's behavior or profile."

Informacje dodatkowe o Defining Markets Defining Moments:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7645-5394-3
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Defining Markets Defining Moments

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Defining Markets Defining Moments - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy