Czytanie kodu. Punkt widzenia twórców oprogramowania open source

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka "Czytanie kodu. Punkt widzenia twórców oprogramowania" open source to pierwszy na rynku podręcznik poświęcony czytaniu kodu źródłowego jako osobnej dziedzinie wiedzy, której znajomość jest przydatna każdemu programiście. Ponad 600 przykładów, w których wykorzystywane są kody oprogramowania open source , przedstawia sposoby identyfikowania dobrego i złego kodu, czytania go, przeszukiwania pod kątem konkretnych funkcji oraz wykorzystywania umiejętności czytania kodu do poprawy jakości kodów źródłowych pisanych samodzielnie. Podstawowe konstrukcje sterujące działaniem programu Proste i złożone typy danych Struktury i unie Dynamiczne zarządzanie pamięcią Metody analizy projektów informatycznych Konwencje pisania i formatowania kodu źródłowego Tworzenie i czytanie dokumentacji Architektura systemów Poznaj umiejętność czytania kodu źródłowego i popraw samodzielnie pisany kod.

Informacje dodatkowe o Czytanie kodu. Punkt widzenia twórców oprogramowania open source:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 83-7361-555-5
Liczba stron: 448

więcej

Kup książkę Czytanie kodu. Punkt widzenia twórców oprogramowania open source

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Czytanie kodu. Punkt widzenia twórców oprogramowania open source - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy