Cybermarketing

Ocena: 0 (0 głosów)
'Cybermarketing' is a no-nonsense structured guide to using the Internet for marketing and is essential reading for all marketers and managers who need to know how to use the Internet to promote and sell their product.This new edition both follows on the success of and adds significantly to the first edition by:* Increasing the up to date case material* Having a live Internet site to support the book * Adding a collection of key URLs for market research purposes* Adding a new section on marketing information systems* More coverage on electronic direct and 1 to 1 marketing* Covering intranets for Marcomms in more depth* Building on 'Justifying the Business Case'* Updated and expanded information on pricing and branding.This new edition, confirms 'Cybermarketing' as both the most comprehensive and accessible guide to the net for marketing professionals at all levels.Thorough revision based on successful 1st editionWritten by an author team who have advised some of the world's largest companies and consultancies on net strategy

Informacje dodatkowe o Cybermarketing:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7506-4704-5
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Cybermarketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Cybermarketing - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy