Co jest prawdą?

Ocena: 0 (0 głosów)

Po co nam sakramenty? Czym wiara katolicka różni się od protestanckiej? Jakie znaczenie w życiu wierzącego ma Tradycja?

Alan Ames, autor bestsellera Oczami Jezusa, odpowiada na pytania nurtujące wierzących w czasach niepewności i zamętu, w których często zaprzecza się istnieniu niezmiennych wartości. Mistyk porusza problemy autorytetu Kościoła, zbawienia poprzez uczynki, zagadnienia dotyczące aborcji, antykoncepcji czy homoseksualizmu. Ta książka to prawdziwy podręcznik obrony wiary przed zagrażającą jej agresywną kulturą grzechu.

Informacje dodatkowe o Co jest prawdą?:

Wydawnictwo: Esprit
Data wydania: 2021-07-26
Kategoria: Duchowość, religia
ISBN: 9788366407497
Liczba stron: 160
Tytuł oryginału: What is Truth

Tagi: Chrześcijaństwo bóg

więcej

Kup książkę Co jest prawdą?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Co jest prawdą? - opinie o książce

Inne książki autora
Łagodny Duch
Carver Alan Ames0
Okładka ksiązki - Łagodny Duch

W swojej nowej książce Carver Alan Ames, autor bestselleru „Oczami Jezusa”, opowiada historię swojego nawrócenia po wielu latach grzesznego...

Za zasłoną
Carver Alan Ames0
Okładka ksiązki - Za zasłoną

Z całą pewnością nie przyszedłem tu, żeby wam mówić, jak macie postępować. Nie mam takiego prawa. (...) Chciałbym się tylko z wami podzielić wskazówkami...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy