Chief Customer Officer

Ocena: 0 (0 głosów)
Drawing on her first-hand experience at top companies as diverse as Lands’ End and Microsoft, Jeanne Bliss explains why even great corporations can drift to delivering mediocrity to customers, and she offers a proven solution to break the cycle. Different divisions and departments in corporations can fail to communicate and act as a team—they create silos instead of a superior customer experience. Jeanne Bliss shows in stark detail how profits suffer when businesses focus on their organizational charts and not their customer relationships. This book provides leaders the tools and information they need to overcome organizational inertia and deliver a meaningful customer experience. The author includes diagnostics to determine if a company’s core strengths, metrics, and systems improve or harm customer relationships. With all these tools, leaders can address the organizational challenges they face with an exhaustive review of the Chief Customer Officer role and an evaluation to determine the right solution for their culture and company.

Informacje dodatkowe o Chief Customer Officer:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7879-8094-8
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Chief Customer Officer

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Chief Customer Officer - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy