Business of Media

Ocena: 0 (0 głosów)
Sociologists Croteau and Hoynes offer a critical analysis of the rapidly changing media industry. They examine the influence that media have on US society, with particular attention paid to the tension between the industry's quest for profits and a democratic society's need for media in the public interest. The revised second edition reflects developments such as recent media mergers and policy shifts; discusses public debate about media ownership and media conglomerates; and explores the continuing integration of the Internet and the impact that changing technologies are having on the media business.

Informacje dodatkowe o Business of Media:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7619-8640-9
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Business of Media

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Business of Media - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy