Brand Vision

Ocena: 0 (0 głosów)
Visionary brands such as Apple, Absolut, Nike and Porsche do much more than sell products – they are frames of reference within which motivated teams can drive business growth. However, many brand-visioning projects fail to have any impact on the business as they are in fact ‘bland visions’ - theoretical, undifferentiated, complex and divorced from the reality of the business. Brand Ambition is a practical and action-oriented guide that will help teams to create a compelling and inspirational vision, and ensure it gets translated into action throughout the business to drive growth. The book is the first to focus on the subject of brand vision and go into depth about each stage of the process. It will feature exclusive research done by the brandgym as well as front-line experience from over 100 brand-visioning projects. 

Informacje dodatkowe o Brand Vision:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-470-02835-3
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Brand Vision

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Brand Vision - opinie o książce

Inne książki autora
Maudesley Prescribing Guidelines
D. Taylor0
Okładka ksiązki - Maudesley Prescribing Guidelines

The Maudsley Prescribing Guidelines began as a ten-page pamphlet designed for use by prescribers in the Maudsley NHS Trust. This seventh edition has been...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy