Brand Vision

Ocena: 0 (0 głosów)
Visionary brands such as Apple, Absolut, Nike and Porsche do much more than sell products – they are frames of reference within which motivated teams can drive business growth. However, many brand-visioning projects fail to have any impact on the business as they are in fact ‘bland visions’ - theoretical, undifferentiated, complex and divorced from the reality of the business. Brand Ambition is a practical and action-oriented guide that will help teams to create a compelling and inspirational vision, and ensure it gets translated into action throughout the business to drive growth. The book is the first to focus on the subject of brand vision and go into depth about each stage of the process. It will feature exclusive research done by the brandgym as well as front-line experience from over 100 brand-visioning projects. 

Informacje dodatkowe o Brand Vision:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-470-02835-3
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Brand Vision

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Brand Vision - opinie o książce

Inne książki autora
Maudesley Prescribing Guidelines
D. Taylor0
Okładka ksiązki - Maudesley Prescribing Guidelines

The Maudsley Prescribing Guidelines began as a ten-page pamphlet designed for use by prescribers in the Maudsley NHS Trust. This seventh edition has been...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy