BIG BLUE

Ocena: 0 (0 głosów)
Jeśli działasz na rynku IT, ta ksiażka jest dla Ciebie.Big Blue to czarowna saga o tym w jaki sposób, zgodnie ze swoją legendą, Lou Gerstner zakasał rękawy, zabrał się do ciężkiej pracy i wybawił IBM od prawie stuprocentowej śmierci, zamieniając ją w podręcznikowy przykład cudotwórstwa w uzdrawianiu firm. To książka o tym, w jaki sposób Gerstner przekonywał o konieczności szybkiego działania w firmie, która zaczęła identyfikować agresywność z dyshonorem i wyprowadził Big Blue z 8 miliardów dolarów straty w 1993 roku do 3-miliardowego zysku w 1994 - nie mające precedensu, ponad 11-miliardowe uzdrowienie firmy!Uratowanie IBM przez Lou Gerstnera stanowi jedną z najbardziej inspirujących i pouczających historii sukcesu w świecie biznesu. Wypełniona na każdej stronie lekcjami, które mogą być wykorzystane właściwie w środowisku każdej firmy, Big Blue przynosi rzetelne, wnikliwe spojrzenie na to, w jaki sposób Gerstner akcentował usługi, pchnął IBM w kierunku rewolucji internetowej i aż do dnia dzisiejszego nie ustaje w pracy nad odbudową pozycji IBM jako najpotężniejszej korporacji na świecie.

Informacje dodatkowe o BIG BLUE:

Wydawnictwo: IFC PRESS
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-911475-3-3
Liczba stron: 351

więcej

Kup książkę BIG BLUE

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

BIG BLUE - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy