Zamień PowerPoint w maszynkę do hipnotyzowania słuchaczy PowerPoint to potężne narzędzie, pomagające tworzyć prezentacje, motywować ludzi do działania, a nawet zmieniać ich sposób myślenia. A jednak większość prelegentów nie korzysta z tych niesamowitych możliwości - tworzą nudne, przegadane slajdy, na których prym wiodą niekończące się punktowane listy. Chcesz wyjść przed szereg i nauczyć się, jak tworzyć fascynujące prezentacje, o których ludzie będą rozmawiać jeszcze przez długie tygodnie? Czas na przekroczenie magicznej granicy, pozwalającej Ci zostawić daleko za sobą konkurencję, dzielącą włos na czworo i rozprawiającą godzinami przed rzędami znudzonych, zaspanych słuchaczy.
Poznaj genialną metodę realizowania porywających wystąpień, która zrewolucjonizuje sposób używania Microsoft PowerPointa. Metoda BBP (Beyond Bullet Points, dosłownie "coś więcej niż podpunkty") przydaje się w najrozmaitszych sytuacjach. Pomoże Ci zorganizować oraz ułatwi rozmowę z publicznością. Wyjaśni też, jak, gdzie i dlaczego warto używać PowerPointa. Pokaże Ci, jak myśleć o czymś więcej niż podpunkty - i zwiększać skuteczność przekazu. Trzecie wydanie tej popularnej książki rzuca światło na innowacyjną metodologię krok po kroku. Wydobądź wreszcie niesamowitą historię, ukrytą w Twoich slajdach. Specjalista od komunikacji, Cliff Atkinson pokazuje, jak zastosować klasyczne zasady opowiadania historii i praktyczne, sprawdzone naukowo metody pracy z PowerPointem, aby stworzyć zapadający w pamięć, wymowny przekaz.
Zmień swoje podejście - i uzyskaj zupełnie nowe rezultaty!
Odkryj sztukę kierowania uwagą słuchaczy Prezentuj swoje treści na ścianie, laptopie i tablecie Motywuj słuchaczy i apeluj do ich emocji Naucz się planować kanały wizualny i werbalny Zobacz, kiedy i jak stosować elementy graficzne Przyciągaj uwagę za pomocą słowaCliff Atkinson - to ceniony autor, popularny prelegent i niezależny konsultant, współpracujący z czołowymi prawnikami oraz firmami z listy Fortune 500. Zaprojektował "przerażająco potężne" (według magazynu "Fortune") prezentacje, które przekonały przysięgłych do przyznania wartego 253 miliony dolarów odszkodowania powódce w pierwszej rozprawie dotyczącej leku Vioxx w roku 2005. Bestseller Beyond Bullet Points został okrzyknięty najlepszą książką roku 2007 przez redaktorów Amazon.com i doczekał się trzech wydań oraz tłumaczeń na kilkanaście języków, w tym chiński, koreański i rosyjski. Książka ta rozwija podejście komunikacyjne, którego autor uczył w wielu krajach, najlepszych firmach prawniczych, agencjach rządowych, szkołach biznesowych i korporacjach, takich jak Sony, Toyota, Nestlé, Nokia, Deloitte, Facebook, Intel, GE, Amerykańskie Stowarzyszenie Prawników czy Międzynarodowy Trybunał Karny ONZ.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2012-03-29
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 304
Chcę przeczytać,